بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 20:14
بازديد از اين پست : 243

لوئیز سوارز: "او از کیفیت فوق العاده ای برخوردار است که می تواند گزینه های زیادی را در خط حمله تیم ایجاد کند. لوئیز واقعا بازیکن فوق العاده و سخت‌کوشی است. محرومیت 4 ماهه؟  او به خاطر این موضوع عذرخواهی کرده و گمان می کنم اتفاقی که برای او افتاد، آن قدر ها هم عادلانه نبود."

خریدن مدافعی جدید: "ما مدت زیادی است که روی این موضوع کار می کنیم و باید بگویم اگر برای سایر تیم ها پیدا کردن یک مدافع میانی ایده آل،سخت و دشوار است، برای بارسا با توجه به شیوه مخصوص بازی مان به مراتب سخت تر و دشوارتر خواهد بود زیرا برای بازی در بارسا شما باید تسلط بالایی رو به توپ داشته باشید و از طرفی بسیار سریع عمل کنید، زیرا خط دفاعی تیم معمولا فاصله زیادی با دروازه دارد و به هنگام از دست دادن توپ می بینید که تا خط دروازه خودی ده ها متر فاصله دارید و برای همین این رفت و آمد های پیاپی، علاوه بر نیاز به سرعت به آمادگی بالایی نیاز دارد زیراکه گاهی باعث سرگیجه و سردرد هم می شود."

بازنشستگی: "این قانون زندگی است. بازیکن های بزرگ زیادی بودند که تاریخ سازی کرده اند اما دیگر در تیم حضور ندارند. گاهی این اتفاق همانند من به خاطر مصدومیت ها می افتد و گاهی هم مثل ویکتور (والدز) به خاطر تجریه چالش و فضایی جدید. وقتی ما به بارسا آمدیم بازیکنان دیگری تیم را ترک کردند و حالا نیز همین اتفاق برای ما رخ داده و مهم این است که همواره به یاد داشته باشیم که تیم و موفقیت آن فرای هر بازیکنی است."

مربیگری: "افراد زیادی به من گفته اند که به این شغل روی بیاورم، اما از نظر من بهترین کار در زمین فوتبال بازیگری است که دورانش برای من به پایان رسید و حال من در نظر دارم در جایی که توانایی بیشتری دارم مشغول به کار شوم و خوشبختانه باشگاه این شانس را به من داد و من به خاطر این موضوع قدردان آن ها هستم"

شغل جدید به عنوان دستیار آندونی زوبیزارتا: "در وهله اول مهمترین نکته یادگیری ملزومات این کار است و من برای این کار نیز از همان شوق و اشتیاق آغاز دوران فوتبالم برخوردارم و امیدوارم که بتوانم تجربه ها و درس هایی را که در 19 سال حضور در زمین فوتبال فرا گرفته ام، برای موفقیت باشگاه به کار گیرم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »